Logo Het Anker Ankergemeente
3434 HA Nieuwegein.
✆ 030-606 42 88

16 maart start Introductie-/Opfriscursussen

Op maandagavond 16 en 23 maart 2015 willen we als Ankergemeente voor de derde maal een Introductie-/opfriscursus houden. Bedoeld voor niet-gemeenteleden, nieuwe gemeenteleden, alsook, als opfrisser, voor mensen die al langer lid van de gemeente zijn.

Twee avonden gericht op: Wie zijn wij en waar staan we voor? Waarom zijn onze diensten zo ingericht als ze zijn? Welke bewuste mix qua muziek wordt gehanteerd? Wat zijn onze gebruiken en hoe gaan we om met de sacramenten? Wat is onze visie en hoe gaan we om met het onderwijs, de geloofsgroei, het omzien naar elkaar, de kringen, de jeugd in de catechese & clubs, het apostolaat.

Nadere uitleg vind u op de website onder cursussen en vervolgens onder Introductie-/Opfris cursus. Daar is ook de gelegenheid om u aan te melden of eventuele vragen te stellen.

Nieuwe leden worden via een aparte mailing uitgenodigd.

Namens team Eredienst & Onderwijs

Ds. Fred Blokhuis en Kees van der Poel