Logo Het Anker Ankergemeente
3434 HA Nieuwegein.
✆ 030-606 42 88

Organistatie gevraagd voor de vrouwendag 2018

Tot nu toe heeft zich nog geen gemeente gemeld voor het organiseren van de NGK- vrouwendag in 2018. Misschien bent u er nog niet aan toegekomen om het hier met elkaar over te hebben? Wacht er niet te lang mee, de voorbereidingen kosten wel de nodige tijd. Het kan ook zijn dat er geen behoefte meer is aan zo’n landelijke vrouwendag. Of misschien slaan we dit jaar over en pakt een gemeente het volgend jaar weer op? Ter geruststelling: u hoeft het niet allemaal zelf te bedenken. Er ligt een compleet draaiboek klaar, waar u zo gebruik van kunt maken. We helpen u graag op weg! En over de benodigde financiële middelen hoeft u zich ook niet direct zorgen te maken, want voor een organiserende gemeente is een opstartbedrag beschikbaar. Als we eind februari geen aanmelding ontvangen hebben voor de organisatie in 2018 of 2019, dan zullen we dit opstartbedrag overmaken naar een goed doel.

Neemt u de uitdaging aan? Dan komen we binnenkort graag het stokje overdragen! U kunt zich melden bij Klarie Stoter van De Rank in Emmeloord, e-mailadres: familiestoter@hotmail.com.

De Emmeloorder vrouwen.