Logo Het Anker Ankergemeente
✆ 030-606 42 88

Kampvuuravond

Mannen gezocht!

Vorig jaar groeide bij een aantal mannen in onze gemeente de wens om eens laagdrempelig bij elkaar te komen.
Niet te formeel en al helemaal niet als een extra verplichting. Gewoon, contacten aanhalen en dat al of niet laten leiden tot goede gesprekken of een ander vervolg. Wie weet eindigt een deel
van ons nog eens in de Ardennen… of het Rijksmuseum… of…… ;).

15 juni hadden we de aftrap en dat smaakte gelijk naar meer. Zaterdagavond 26 oktober willen we dit weer een vervolg geven. We zijn weer welkom bij Gijsbert Schutten, Kelvinbaan 40A in Nieuwegein.
Deze keer is het wel handig om rekening te houden met het weer. Als het regent gaat het niet door, maar als het droog is heb je, ondanks het vuur, wellicht nog wel een (hele) warme trui nodig in deze tijd van het jaar.

De doelgroep is breed. Zo ergens vanaf een jaar of 18 past een avond als deze wellicht wel bij je.
Neem je klapstoel en eventueel je favoriete drankje mee en schuif gezellig aan vanaf 20:30!

Meer weten? Dan kan je een mailtje sturen naar Gijsbert Schutten of Jan Kroeze.